På`n igjen med kinaklassen etter en lang høstferie

Yo wakka makka flow!!! Denne gangen er det Oscar fra Bærum og Ole fra Åsgårdstrand som styrer bloggen.

Etter en lang høstferie har kinaklassen hatt en spennende uke som vi skal fortelle dere om nå!!!!!

Etter 1 uke som føltes mer ut som 1 måned har vi kommet tilbake til skolen og gjenforenet med folk vi er glade i og har savna sjuuuukt mye. Det var sjukt hyggelig å se alle sammen igjen på søndagen som også viste seg til å være vår godeste Isacs bursdag!!!<3<3<3<3 vi feiret med pizza og film og en PRANK!!!!

Tilde og Thelma på flyplassen på vie til Ørsta
PRANK!!!!!

Etter en god sammenkomst kom mandagen og etter å ha skrevet i gla glasset starta vi den første timen med knutekunst WOooooo!!! Det vakke mye annet som skjedde uten om det og chilling på romme.

Tirsdagen var ganske lik til den forstand med at det var max chilling, Pandaquiz og språk, men så fikk vi vite om at vi skulle på hyttetur til ett sted som heter Runde Fyr. Det er en hytte som ligger et veldig fint sted med flott natur og flotte utsikter som dere kommer til å se senere.

På onsdagen hadde vi språk og gjorde oss klare med pakking av diverse ting til torsdagen.

Torsdag. Reisen starter. Etter en lang biltur er vi fremme og det er på tide å gå opp opp opp. Mange slitsomme oppoverbakker, men sluttresultatet var 100% verdt det. Når vi kom frem var det på tide å pakke ut og etter alle hadde gjort seg til kom en liten suprise… en man som ikke snakker Norsk kom like etter oss og forteller oss at han også har planer om å bli der til lørdag noe vi ikke hadde planlagt. Vi er litt usikre på om navnet hans var “Gru”, “Guus” eller “Grus”, men likevel en hyggelig kær som holdt seg for seg selv. Etter mange brettspill runder med diverse spill fikk Oscar, Ole og Amalie sansen for eventyr. Vi tok oss en liten gå tur rundt nærområde for å se på det fine havet og de fine bølgene og som dere kan se kom Oscar og Amalie i god kontakt med naturen 🙂 noen kan si vi ble litt våte.

aftermath

På fredag bestemte noen av kina elevene å ta seg en spasers tur ut i den fine naturen som omringet dem og du kan banne på at Ole og Oscar var en av dem!!!!!! Vi så mye MYE vakkert både av utsikter, fjell, natur og SAUER. Etter en veldig fin tur var folka sliten, men det hindret oss ikke i å gå glipp av skattejakten vår godeste assistent Crazy Chris hadde arrangert for oss.

På lørdag var hytteturen over 🙁 🙁 etter frokosten begynte alle å pakke og stelle hytten til de neste som skulle være på hytta. så begynte vi å si farvel til hytteturen og hallo tilbake til skolen. Når vi kom tilbake var det fint å se resten av skolen 🙂 🙂

På slutten av uken var vi bøssebærere for årets tv-aksjon som støttet “Leger Uten Grenser” senere i kveld er det teater forestilling som vi ennå ikke har sett så vi kan ikke fortelle dere om det var dritt, mid eller jævlig bra.