Wow i Hangzhou, fordi det rimer

20120315-img_0703

Heia Norge! Siden vi e så mye flott ungdom fra hele landet, så tar æ det her (truse)innlegget på dialekt. Det tar kortere tid ^^

Alle våkna chippery-skippy rundt kl. 6 (bortsett fra Monika og Brit som bare fikk 1,5 tima søvn), så spiste vi og satte oss på bussen for å dra tilbake til Shangrao. Med McFlurry i magen (det har blitt MYE McFlurry i det siste) tok vi en to timers togtur på 1. klasse til Hangzhou.  Steinar tok beinstøtta mi fra meg da han og Oskar bestemte seg for å snu setan sine så dem satt bak-frem, så da fikk han truanes fota veldig nært sine edle dela, for man må jo ha fotstøtte!

Så kom vi endelig frem til Hangzhou og fikk møte Haibiao igjen (og regn. MYE regn). Han sa ikke så mye til å begynne med, siden han e hes som en sjøulk på whisky. Vi kom til det som etter min mening e det fineste hostellet hittil, uten insekta og rotta, med eget bad på rommet. Sumin fant ut at alle restaurantan va stengt akkurat da vi sku spise, så da ble det McDonalds på dem fleste, og en slags kinesisk kafe på resten. (Så forresten et nyhetsinnslag isted om at dem endrer datoen på maten på McDonalds i Kina. Takk TV.) Etter mat dro vi til en svær gate med masse jallabutikka. Vi va også innom et tradisjonelt kinesisk apotek med medisin til 52 000 kr osv. Vi skulle egentlig bli sjekka av kinesiske medisindoktora, men dem va gått for dagen 🙁

Så dro alle tilbake til hostellet for å slappe av. Vi fikk en veldig artig overraskelse av Haibiao; T-skjorta til alle sammen med bilde av hver person med sitt navn med kinesiske tegn, og et klassebilde på ryggen! Dan-Remi og Per Martin hadde bilda av seg sjøl med den stygge hårtusten dem hadde etter at dem ble barbert med ljå, veldig artig!

Etterpå spiste vi middag på en veldig fin restaurant, med do med varme i setet og en sensor som skifta ut plasten på setet! Dritkult. Nu trur æ de fleste e klar for å sove litt, bortsett fra Magnus som bare vil være naken.

Hilser hjem!

Mvh Ni na luo xi da

Bilder fra skoleåret 2011/2012

Previous Post

Next Post

Comments (2)

1. Morten

Hoi! Det ser ut som om dere koser dere veldig på en utrolig tur så langt! Fortsett med det! 😀 Og hils Kina fra meg!

2. Kari

Så moro dere har det! Dagens høydepunkt her i nord er å følge med på reisen deres i ord og bilder! 🙂 Alle hjemme hilser tilbake, Nina Rosita! Godklem 🙂