Hallo Guilin!

20120305-img_0625

I dag dro vi ut fra hotellet vårt etter en frokost med stekt ris (Som jeg gikk glipp av siden jeg (host) sov litt lenge.) Deretter var det en to timers busstur til en Dong-landsby hvor vi spiste lunch. Underveis byttet vi buss, og sa farvel til Jackie. Det var varmt når vi kom ut av bussen, noe som var utrolig deilig. Etter lunch spurte Sumin om klassen ville gå en tur til en fjelltopp i nærheten før vi fortsatte bussturen… Dette ble nedstemt; men Steinar, Marius og Mattias bestemte seg for å løpe opp til toppen.

Etter de var kommet tilbake fortsatte vi bussturen til Guilin. Etter fire timer kom vi endelig frem, og var ferdig med den siste lange bussturen vår. I Guilin var vi møtt med noen fine fjell, og et svært fint hostel. Jeg kom på et rom som vi deler med en random kineser, noe som sikkert blir artig. Etter vi var sjekket inn på hotellet dro vi samlet ut til middag med god mat, og etter det fikk vi fri til å vandre rundt i gågaten. Her var det en hel drøss med ripp-off butikker, noe som alltid er morsomt.